About Me

My photo
没有一百分的另一半,只有五十分的两个人

Thursday, May 7, 2009

Rice burger 米汉堡

我很喜欢Mos Burger 的rice burger. 自从在Auntie Irene 家学了这个pan grilled chicken, 我想用这pan grilled chicken 来做rice burger应该会很好吃吧!
心动不如行动咯!就动手来做这pan grilled chicken. Wowww.....不得了!在pan grilled 时都很美味了!我忍不住就这样吃了一大块,哈哈哈。。。

这就是完成的米汉堡咯!虽没有Mos Burger的好吃,可是那鸡肉的美味就足以战胜一却!
谢谢Auntie Irene 这简单又好吃的pan grilled chicken食谱!!!

21 comments:

Jennifer said...

Michelle,

哇! 这Rice burger 米汉堡看来好像很美味,简简单单的又一餐,tissue 快不够了。。。哈哈 

L-5 said...

Michelle

Wow!!! Rice Burger with 锅煎鸡排!!! That's creative!!! :D

Must be very yummy... :D

Cheers!!!

Margaret said...

Michelle

I am also Mos burger lover leh, a healthier choice than any other burgers. I love their chunky pototoes fries too. At times, I will go for their teriyaki chicken rice burger, very juicy and nice. I believe the pan-grilled chicken chop is equally delicious, good attempt!

did you use Japanese rice to make the rice burger?

钟宗宏Ivan said...

看了就想试试。:)

Eileen said...

Michelle,

受不了诱惑!好有创意。

在此祝你卫塞节快乐也祝你的母亲不只在母亲节快乐,天天快乐和身体健康!

Irene said...

Michelle

你真是心灵手巧哟!能举一反三,唉!我是自叹不如啊!

哈哈哈!注意你的体重再次飙升哦!

babygirl said...

Michelle,

What a good idea, this rice burger
very tasty & yummy!!!
Me also want to try this tonight haha ^-^

Michelle said...

Jennifer,

的确很好吃,应为我很喜欢吃rice burger!嘻嘻嘻。。。

Michelle said...

L-5,

U know how wonderful if the grilled chicken already so u can imagine it with a rice burger! It's definitely Yummy yummy ....

Michelle said...

Margaret,

Yes yes....i always order the teriyaki rice burger or the unagi rice burger!It's really juicy !

Yes i use the japanese rice to make the burger and do a bit of pan grilled of the rice burger too.

Michelle said...

Ivan,

好久不见哟!近来还好吗?

这Auntie Irene 教的pan grilled chicken 的确不同凡响哟!你试了一定会喜欢!

Michelle said...

Eileen,

我代我母亲谢谢你的祝福!我也祝你卫塞节快乐!也祝你母亲生体健康,母亲节快乐!!!

Michelle said...

Auntie Irene,

师傅可不要这样说哟!多亏你经常和我们分享你的厨艺与心得,我们才可以有那么多的变化!

哈哈哈。。。过了下星期一,我又要开始我的地狱式的减肥计划了!嘻嘻嘻。。。

Michelle said...

babygirl,

If u had tried and like the pan grilled chicken then i m sure u will ike this rice burger! Enjoy it tonight ya !

May said...

Michelle,

你的确是很有创意,这rice burger看来好美味噢,很吸引人哟!

Unknown said...

Michelle,

哇!你又有新创意哟!,rice burger加上pan-grilled chicken chop看来好美味哦!赞!香味四溢!好想吃一片呐!
在此祝你卫塞节快乐和在母亲节快乐!

Michelle said...

May,

不敢当,谢谢你的赞赏!

Michelle said...

Joanne,

赶快试试吧!很好吃哟。。。。嘻嘻嘻

我也祝你卫塞节快乐和母亲节快乐!还有还有。。。生日快乐!!!(kiasu....早一点祝福你,哈哈哈)

L-5 said...

Michelle

在此我 also 祝你卫塞节快乐和在母亲节快乐!!! :D

Cheers!!! :D

Richard said...

Michelle,

祝你...卫塞节和母亲节快乐哦!!!

Michelle said...

L-5 & Richard,

谢谢你们,我也祝福你们卫塞节和母亲节快乐!!!