About Me

My photo
没有一百分的另一半,只有五十分的两个人

Thursday, April 17, 2008

Thanks Auntie Irene

这个blog应该是在考我的耐心。花了我几个小时都没办法connect上。终于皇天不负有心人,还是让我上到了,不过是在4个小时过后。哈哈哈。。。。。

这个是Auntie Irene 做得cappucino mousse cake。真的是很不好意思,  Auntie Irene自己生日还要为我做蛋糕,还要忙着写blog,本来是要为她庆生的,可是还要看她在忙,怪不好意思的!她教了我做蛋糕,我却没有做个蛋糕给她庆生,这徒弟真是不孝!每回都要她为我们忙,下一次一定要让我们动手哟!
浓浓的cappucino香味,再加上那高贵的macaroon做装饰,让这蛋糕变的高贵而典雅!打开蛋糕盒的那一刻,浓浓的香味扑鼻,简直不可言喻!感激之情,甜在心里!在这里要套用Nicole 常说的一句话:Auntie Irene 好爱你哟!!!

mmmmm........看了都流口水,吃起来更不在话下!不用问了,没得分哟!我要留下自己慢慢品尝哟!
再一次对你说谢谢你!!!! Auntie  Irene

25 comments:

Anthony said...

Michelle;

Wow, what a wonderful birthday cake....anyway wishing you a " Happy Birthday" and may all your dreams come true and good health...hahaha must always laugh.

Somewhere in Singapore said...

Hello Hello Michelle

I'm here again to wish u Happy Birthday.... But this time Anthony is faster than me... He's first, i'm second liao....

Sherrie said...

Dearest Michelle

A very Big......

***HAPPY BIRTHDAY TO YOU AND MAY YOU BE BLESSED WITH GOOD HEALTH***

(I am 3rd, still top 3, i like three...heehee)

Irene said...

Michelle,
I'm here to wish u Happy Birthday.... But Anthony, Somewhere, XueLi r faster than me... i m not e top 3, haha....
copy cat!!!

再次的祝你:

*。*。 生日快乐、事事顺心 。*。*

Becky said...

Hi Michelle,

再次祝你生日快乐,心想事成,身体健康,快乐永远!

Eileen said...

Michelle,

再次的祝你生日快乐,身体健康。很想问你几时跟你男朋友共结连理?对不起,我太鸡婆了。嘻嘻。。。

Sally said...

michelle

我也祝你生日快乐,身体健康;)

Unknown said...

Michelle,

祝你生日快乐,心想事成,身体健康,永远美丽,生意兴隆!

Margaret said...
This comment has been removed by the author.
Margaret said...

Hi Michelle

我也要在此祝福你生日快乐,心想事成,幸福美满,青春永驻!

你昨晚十二点之前就到家了呀,好快哦!

我本来在12.07am分已写好comment要post了,怎知就是不能post up,好呕气啊,一直试到一点钟,在我正想放弃时,才ok,我已经累到快趴在桌上了。。。真佩服你还可以呆到凌晨三点多哦。。。嘻嘻。。

Michelle said...

Wowwww.......everybody is so early hehehe!!!

Anthony,

Ya this wonderful cake is Auntie Irene hard work n taste so great too! Thanks for yr wishes!


Sharon,

Thank u very much. U really so nice wish me at Auntie Irene's blog n here n also sms. So thoughtful of u ! Many many thanks!!!


Xueli,

First 3 also got no prize hehehe..... thanks a lot for yr wishes! I m really being blessed a lot this yr due to all of nice friend over the blog here! Thanksssss....


Auntie Irene,

你才是第一位呀!在第一时间就在你的blog为我祝福,就连我男朋友都迟了你一步,哈哈哈。。。真的是谢谢你的用心,今年的生日多了许多的祝福,全都是您的功劳!再多的感谢也表达不了此刻的心情,太爱你了!!!嘻嘻嘻。。。


Becky,

Really really thank u v much!!! 害你们两边跑,不好意思。。。哈哈哈


Eileen,

谢谢你的祝福!偷偷告诉你,有一班知心又珍贵的朋友比有另一半来的幸福哟!所以呀不急,不急!!!呵呵呵。。。


Sally,

谢谢你的祝福!


Joanne,

也谢谢你的祝福,今年真的是祝福满满!!!

Michelle said...

Margaret,

你错了,我其实是在Woodlands 我男朋友的家。一直都post不上来,只好放弃了。到凌晨3点多回到家里又再试,也都不能。像你一样想要放弃的时候,终于成功了!哈哈哈。。。

谢谢你的生日歌与祝福,幸福满满!!!

Nicole Hah said...

Michelle,

哎哟~~~ 我只记得到 auntie Irene 那里祝贺你,却忘了要来你这里,哈哈~~~ 原谅我这只大头虾吧!

祝福你生日快乐,心想事成,万事如意,生意兴隆,青春永驻。。。

Michelle said...

Nicole,

没关系,还不迟!大家都很用心了,满满的祝福深深打进我心里!已经不是谢谢所能表达的感激了!

Somewhere in Singapore said...

Michelle

first 3 got no prize, next round when u bake/cook new item, pritority must goes to first 3 ya... hahaha...

Sherrie said...

Michelle...

First 3 no prize but who say 3rd no prize, heehee

i got the prize yesterday at 师傅 house liao, cos i got the chance to taste the cappuccino mousse cake...hahaha

(没关系啦,两边跑也是很好玩哦!)

Michelle said...

Sharon,

sure no problem will prepare more for u all next time hehehe....

Michelle said...

Xueli,

你的确很有口福哟!

Then next time i grap the third prize too hahaha...

Richard said...

哇Michelle,

好羡慕咧,单"看"都已经受不了,如果能mum一口hor, 天堂啰....喜喜喜。

One more time baby....

« Happy Birthday To You »
« Happy Birthday To You »
« Happy Birthday To Michelle »
« Happy Birthday To You...... »

Kate said...

祝你生日快樂,夢想实现,事事顺利

Michelle said...

Richard,

果然是有在]天堂的感觉哟!嘻嘻嘻。。。

有心了,今年的生日多了你们的确不一样!

Michelle said...

Kate,

谢谢你的祝福!!!

AJ said...

michelle,

sorry i m late!...
HAPPY BELATED BIRTHDAY!

Hope u have enjoyed yourself!

:D

Michelle said...

Jas,

It's not too late! Thanks a lot!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.